Uwolniono 3 koguty z tzw “organicznej farmy” [ANGLIA]

Wmawia się nam, że w tzw “organicznych farmach” panują bardziej ‘humanitarne’ warunki. Jak widzicie, mało ma to wspólnego z rzeczywistością. Podobnie jak w nie “organicznych” farmach, kurczaki nie mają miejsca do swobodnego stania, a te które nie mają sił już stać są przygniatane przez pozostałego ptaki znajdujące się w pomieszczeniu. Tworzą się przez to na ich ciałach odparzenia po moczy znajdującym się na ziemi. Gdy otworzyłem drzwi od farmy, szczury biegały wszędzie dookoła.

Chwyciłem najmniejsze koguty jakie widziałem i odbiegłem jak najdalej od farmy i domu, w którym spali właściciele. Jeden z maluchów ma problemy z chodzeniem i nie jest w stanie ustać na własnych siłach. Odtąd będą żyły w bezpiecznym miejscu.

To była pierwsza moja tego typu akcja. Nie bałem się. Byłem wkurwiony i zdeterminowany by zrobić to, co jest słuszne. Płakałem z szczęścia, gdy dotarłem z maluchami bezpiecznie do docelowego miejsca.

Tłumaczenie z: Bite Back