Startuję na gubernatora Ohio 2018! – Sean Swain [USA]

Mam pewne ważne ogłoszenie. Pewnie będziecie chcieli/chciały usiąść. Z drugiej strony, to całkiem ekscytujące wieści więc może będziecie chciały/chcieli wstać. Jeśli w tym momencie siedzisz, nie krępuj się by nadal siedzieć, a jeśli stoisz, to też jest ok. Albo jeśli leżysz, to tak samo.

Wow, nie wiedziałem, że to będzie tak skomplikowane. Tyle możliwości.

Wszyscy po prostu zostańcie tak, jak jesteście. Z wyjątkiem Ciebie tam, możesz dokończyć zakładanie spodni.

Wielkie ogłoszenie, ale najpierw kontekst:

Startowałem na gubernatora Ohio w 2006 roku i nikt o tym nie wiedział poza bliskimi przyjaciółmi. Później startowałem w 2010 roku i zebrałem co najmniej 8 głosów. Kandydowałem również w 2014 i poszło mi wtedy tak dobrze, że Sekretarz Stanu odmówił liczenia głosów.

Jako, że prezydenckie wybory w 2016 roku wygrał Trump – jedyny kandydat, który jest w stanie zniszczyć stany zjednoczone szybciej niż ja – mam taką możliwość by startować w wyborach na gubernatora Ohio w 2018 roku.

Wiesz co będzie dalej, prawda?

Oficjalnie ogłaszam, że startuję w wyborach na gubernatora Ohio w 2018 roku.

Na początku chciałbym przedstawić Wam swój program i plany jeśli zostanę wybrany, a następnie wytłumaczyć czytającym to strategie mojej kampanii by następnie wiedzieli jak się w nią zaangażować. Czujecie to podekscytowanie? Wiem… wiem.

Mój program. Napisałem 3 częściowy zin pod tytułem ‘Ohio’, który mam nadzieję, że niedługo zostanie opublikowany. Jak już będzie, sprawdźcie część 1. Ten teren zwany ‘Ohio’ pierwotnie należał do Indian i został im on odebrany przez traktat z Greenville w 1795 roku. Ten traktat nigdy nie został zmieniony. Więc jeśli zostanę wybrany, planuję rozwiązać rząd na tym terenie i zwrócić go całkowicie Indianom, z nawiązką w postaci całej broni, którą posiada Narodowa Gwardia w tym stanie by w razie próby re-inwazji, rdzenni amerykanie mieli się czym bronić.

Więc taki jest plan. Cała ta chora korporacja nazywająca siebie „Stanem Ohio” musi umrzeć.

Napis na wjeździe do Ohio głosi „Witaj w Ohio! Sercu wszystkiego!”. Moim zdaniem powinniśmy wbić kołek w „serce tego wszystkiego”. Jeśli zostanę wybrany, Stany Zjednoczone będą zmuszone usunąć jedną z gwiazd ze swojej flagi.

Całkiem proste: zostanę wybrany, stan Ohio przestaje istnieć. Kto jest za?

Wyobrażam sobie, że większość z WaS wstała teraz i prawdopodobnie większość ma na sobie spodnie. Zastanawiacie się też w tym momencie, co mogę zrobić by pomóc Swainowi wygrać wybory?

Jest kilka takich rzeczy. Spodnie opcjonalnie.

Po pierwsze potrzebuję komitetu wyborczego. Więc jeśli jesteś w Ohio albo chcesz uczestniczyć w anty-politycznej kampanii, napisz maila na seanswain@riseup.net albo napisz do mnie bezpośrednio poprzez: http://jpay.com/

Jak ja to sobie wyobrażam: komitet wyborczy będzie koordynował rozstawianie patyczaków na trawnikach oraz produkcję naklejek na śmietniki. Jak dobrze pójdzie to może nawet i odbędzie się konferencja prasowa, podczas której członkowie i członkinie komitetu załozyliby/łyby kominiarki. Oferowano by wtedy tym wszystkim oszołomionym mediom w kółko dolewkę kawy i nowy donaty. Wszystko zostałoby nagrane by następnie opublikować to na youtube.

Wiecie, świetna zabawa kosztem hierarchów.

Jeśli nie jesteś w Ohio, to też jest ok ponieważ nie będę potrzebował miliona, czy dwóch milionów głosów. Wiemy, że prawie nikt nie zagłosuje na mnie w Ohio. Jest to prawdopodobnie najgłupszy elektorat w USA.

Tak więc będę musiał liczyć na wielki zjazd w Ohio, gdzie wszyscy brutalni kanibale swain’iacy zlecą się tutaj, zameldują aby zagłosować… jak gigant, anty-polityczny Woodstock… jak rój niezapowiedzianej szarańczy… Anarchiści zewsząd zbiegający się w przytłaczających liczbach, szokujących i budzących respekt, by raz na zawsze położyć kres wyborom i położyć kres stanu Ohio, raz na zawsze. Anty-polityczny płonący śmietnik o historycznych proporcjach.

To była moja druga strategia. Będziemy starali się zorganizować taki zjazd w 2018 roku. Jako trzecią strategię przybrałem napisanie listu do pracowników ambasady Federacji Rosyjskiej. W tej korespondencji opisałem moją kampanię oraz plany jeśli zostanę wybrany oraz zasugerowałem jakie korzyści mógłby mój sukces nieść dla Rosji.

Żeby wszystko było jasne: nie skontaktowałem się z rosyjską ambasadą po to by ich hakerzy mieszali w wyborach na gubernatora oraz nie sugerowałem w jakikolwiek sposób by zmienili końcowe wyniki głosowań. Nigdy także nie zasugerowałem by ktokolwiek umieścił moje wiadomości w takim miejscu, gdzie rosyjscy hakerzy mogli je odczytać, bądź by zbombardowali główną stronę platformy informacyjnej RT.

Ale ktokolwiek, jeśli tylko chce, może podjąć się takich działań… a jeśli rosyjscy hakerzy w jakiś sposób doprowadzą do mojego zwycięstwa w wyborach, w żaden sposób nie jestem w stanie ich powstrzymać.

Na koniec chciałbym przypomnieć, że to nie jest polityczna kampania, to jest anty-polityczna kampania. Nie chcę zyskać wpływów jakie się ma na takim stanowisku, chce je zakończyć, uwolnić ten teren, utworzyć autonomiczną strefę wolną od kontroli hierarchów.

Skończmy z Ohio… zagładą Stanów Zjednoczonych… i cała hierarchią… poprzez przejęcie tych wyborów.

Chcesz potańczyć nago wokół ogniska, w którym znajdował się kiedyś główny budynek państwowy w Ohio?

Sprawdź 1 część zina Ohio opowiadającego o mojej kampanii, niedługo zostanie opublikowany na stronie https://seanswain.noblogs.org/

Tutaj anarchistyczny więzień Sean Swain, kandydat na gubernatora Ohio w 2018 roku, potwierdzam autentyczność tej wiadomości.

Tłumaczenie z: https://seanswain.noblogs.org/2017/11/ohio-governor-2018/